TAG: Google Chrome ABC

Vandaag wil ik jullie laten zien wat mijn meest bezochte sites zijn dankzij Google!

De Google Chrome ABC tag heb ik al bij een aantal blogs voorbij zien komen. Zelf was ik ook wel benieuwd welke sites nou mijn meest bezochte sites zijn en die ga ik dus vandaag met jullie delen!

De bedoeling van deze tag is om alle letters van het alfabet stuk voor stuk in je zoekbalk intikt. Dus je begint met A. Welke link zie je als eerste? Juist, dat is jouw meest bezochte site met de letter A!

large
A – accounts.google.com
Twee accounts op Google maakt dat je nogal eens moet switchen, vandaar..

B – bloglovin.com
Om natuurlijk de blogs te lezen die ik volg!

C –
Blijkbaar heb ik geen veelbezochte site met een C ..

D – donorregister.nl
Ik heb laatst een wijziging aangebracht in ‘het donor zijn’, dus ik denk dat deze website daarom in mijn lijstje staat ..
Ben jij al donor?

E – en.wordpress.com
Ik heb geen idee waarom?

F – facebook.com
Eeeuh, no comment

G – google.nl
De zoekmachine die ALLES weet, toch?!

H –
Ook deze letter ontbreekt ..

I – igs.thesims3.com
Ik heb vorige week The Sims 3 gekocht en via deze website heb ik wat moeten downloaden ..

J – juridischloket.nl
Hier heb ik de laatste paar dagen nogal wat informatie op opgezocht ..

K – kinderkunstweek.nl
Mijn favoriet! In maart is het weer zo ver! Oh jeh.

L –
De derde letter die ontbreekt .. ik begrijp het ook niet!

M – marjonvaniwaarden.com
Ja, ja. De website van mijn vocal coach .. Als je van zingen houdt!

N – nl.wordpress.com
Spreekt voor zich? Ik moet toch mijn blog onderhouden..

O – openpodiumhz.wordpress.com
Het open podium van school waar ik altijd aan mee doe! :) Héél leuk.

P –
Q –
I’m so, so, sorry!

R – rtl.nl
Om zo af en toe Goede Tijden, Slechte Tijden en andere dingen terug te kijken ..

S – sharondieleman.wordpress.com
Do I need to say more? :)

T – twitter.com
Sociale media is belangrijk, mensen. Alles in 140 tekens!

U –
V –
W –

X – xlvakantiewerk.nl
Ook voor mij een raadsel ..

Y – youtube.com
Voor mijn dagelijkse portie (goede én slechte) muziek.

Z – zeelandnet.nl
Om ’t nieuws in Zeeland in de gaten te houden.

3 gedachtes over “TAG: Google Chrome ABC

Plaats een reactie