Belspellen

Best wel lang geleden had ik een verslaving. Geen drank. Geen drugs.
Ik had een hele andere verslaving. Een verslaving waar de meeste mensen vast niets van begrijpen, want ..
ik hield van het kijken naar belspellen. Niet zomaar belspellen. Nee, de belspellen die werden uitgezonden op SBS en Veronica. Garito, Game on en Play.
En nu zul je denken: ‘Waarom alleen deze drie belspellen?’  Dat heeft maar één reden. De dames die deze belspellen presenteerden waren het leukst om naar te kijken. Gigi Ravelli, Mirjam van Maurik, Wytske Kenemans, Arlette Adriani  en zo waren er nog een paar leuke dames.
Mijn favoriete belspeldame was Wytske. Hyperactief, humoristisch en een zangtalent(je).

Heerlijk toch? Onderuitgezakt op de bank, na een lange dag school, naar veel te simpele spelletjes kijken. Ik vind het echt knap dat je een heel uur kan vol kletsen over NIETS.
Ik zal je laten zien hoe simpel simpel is.. en hoe Wytske met een druif praat!

Geef een reactie

