100 VRAGEN DIE NIEMAND OOIT STELT

100 VRAGEN DIE NIEMAND OOIT STELT.
Na het lezen van deze blog ben je 100 weetjes rijker over mij. Joepie. Dat wil je, toch?

# Slaap je met je raam open of dicht?
Ik slaap met mijn raam dicht, want ik houd niet van kou!

# Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Nee.

# Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Nee, want wanneer ik het instop ligt het binnen 5 seconden weer los dus ik bespaar mezelf de moeite.

# Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Waarom zou je dat doen? Nee dus.

# Gebruik jij post-it notes?
Nee.

# Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Dat heb ik wel eens gedaan, maar tegenwoordig ben ik daar maar mee opgehouden. Kortingsbonnen van een jaar na dato in je portemonnee vinden is .. nutteloos.

# Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Eeeeeehm. Ik denk dat ik liever wegren voor één beer dan voor honderdduizend bijen.
En ik haat insecten.
Ja, toch die beer!

# Heb je sproeten?
Nee, ik heb geen sproeten.

# Lach je altijd op foto’s?
Ik geloof van wel.

# Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Te laat komen. Echt, ik háááát mensen die ALTIJD te laat komen.

# Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Nee.. wie doet dat wel? Heb je dan niks beters te doen?

# Heb je ooit geplast in de bosjes?
Als ik dat al eens gedaan heb, is het zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.

# En gepoept?
Nog noooooit! Bah.

# Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Ja, hahah. Best gênant!

# Bijt je op je pen?
Ja, schuldig.

# Kun je zeilen?
Nee, ik kan niet zeilen.

# Hoe groot is jouw bed?
Het is een tweepersoonsbed, dus .. 1.60?

# Wat is je favoriete liedje deze week?
Deze week? The heart wants what it wants van Selena Gomez.

# Mannen die roze dragen?
Helemaal oké!

# Kijk je nog steeds tekenfilms?
Jahoor, waarom niet? Nooit te oud voor tekenfilms :)

# Wat is je minst favoriete film?
Goh.. ‘k zou geen titel weten, maar alles wat met actie of sci-fi te maken heeft vind ik niks!

# Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Natuurlijk onder mijn bed, want daar zou nooit iemand ‘m vinden :)

# Wat drink je bij je avondeten?
Niks. Ik drink niet tijdens ’t eten..

# In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ik dip ze niet in een saus. Ik eet ze gewoon puur natuur.

# Wat is je favoriete eten?
Sowieso zijn dat witte bonen in tomatensaus! I looooooove that.

# Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
The Moulin Rouge, The Parent Trap & Les Choristes.

# Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Eén van mijn ouders. Volgens mij was ’t mijn moeder..

# Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee, dat ben ik niet.

# Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Nee, hashtag preuts.

# Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Een brief als een brief met de hand? Al heeeeeeel lang geleden, maar ‘k heb op mijn blog pas nog een soort van brief geschreven!

# Kan jij de olie van je auto vervangen?
Nee, ik denk ’t niet. Ik heb het ooit geleerd hoor, tijdens rijles .. maar ik zou nu niet meer weten hoe ’t moet.

# Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Ja, helaas wel. Ik reed welgeteld 8 km te hard. De administratiekosten voor die bekeuring waren bijna net zo hoog als de bekeuring zelf..

# Ooit zonder benzine gezeten?
Nee, gelukkig niet! Ik ga altijd al tanken voordat het lampje gaat branden dat me vertelt dat ik moet gaan tanken.

# Favoriete broodje?
Een broodje met gerookte zalm .. of met Hollande garnalen!

# Het lekkerste ontbijt?
Een random smoothie, denk ik. Ik sla 9 van de 10x mijn ontbijt over en maak er een brunch van.

# Hoe laat ga je naar bed?
Veel te laat. Meestal tussen 00.00 en 01.00 uur..

# Ben je lui?
Sowieso!

# Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Carnaval is stom, ik deed/doe niet aan carnaval.

# Wat is je chinees sterrenbeeld?
Dat moet ik opzoeken.. één moment.
Een slang.

# Hoeveel talen spreek je?
Anderhalf..
Nederlands en belabberd Engels :)

# Heb je een tijdschrift abonnement?
Ja. Ik ben lid van de Marco Borsato fanclub, dus ontvang ik een aantal keer per jaar een tijdschrift vol met Marco weetjes!

# Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
… voetbal is stom.

# Ben je koppig?
Ja, ik kan best wel een beetje koppig zijn.

# Wie is beter, Tyra of Oprah?
Sowieso Oprah!

# Kijk je naar soaps?
Nee, niet meer. Ik ben al heel lang geleden gestopt met Goede Tijden, Slechte Tijden volgen..

# Heb je hoogtevrees?
Stiekem wel. Een beetje.

# Zing je in de auto?
ALTIJD!

# Zing je in de douche?
Uiteraard!

# Dans je in de auto?
Hoe kun je dansen in de auto .. ?

# Ooit een pistool gebruikt?
Een waterpistool, ja :)

# Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
Volgens mij ongeveer een jaar geleden, omdat ik een paspoort nodig had voor mijn vakantie naar Curacao.

# Vind je musicals stom?
Hell no!
Hoe kun je musicals stom vinden? Als je musicals stom vind, vind ik jou stom :)

# Vind je kerst stressvol?
Nee, dat niet.

# Ooit Pierogi gegeten?
Ooit wat gegeten?

# Favoriete fruittaart?
Appeltaart :)

# Wat wilde je vroeger worden?
Juf :)

# Geloof je in geesten?
Nee.

# Ooit het deja-vu gevoel gehad?
Oh, eeehm.. volgens mij niet.

# Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Geen :)

# Draag je slippers?
Ja, van die (lelijke) Birkenstocks, maar ze lopen zo goed!

# Draag je een badjas?
Nee, die draag ik niet.

# Wat draag je in bed?
Een random shirt.

# Eerste concert?
Een concert van Marco Borsato in de Zeelandhallen.

# Kruidvat, Etos of DA?
Kruidvat en Etos. Mag dat ook? :)

# Nike of Adidas?
Adidas.

# Cheetos of Doritos?
Cheetos.

# Pinda’s of zonnebloempitten?
Pinda’s.

# Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee. Moet ik me nu schamen?

# Ooit danslessen gehad?
Als je balletles ook meerekent wel..

# Wat voor beroep doet jouw man later?
Maakt me niks uit, als ie maar veel geld verdient :)

# Kan jij je tong oprollen?
Een soort van..

# Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee, want ik heb nog nooit meegedaan aan een spellingswedstrijd maar als ik mee zou doen zou ‘k hem sowieso winnen!

# Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja

# Heb je recordable cd’s in huis?
Nee

# Kun je recordable cd’s branden?

# Brand je vaak wierook?
Nee, want ik vind wierook stinken.

# Ooit verliefd geweest?
Zeker wel :)

# Naar welk concert zou je graag willen?
Naar ’t concert van Adele wat uitverkocht is!

# Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Symphonica in Rosso, Marco Borsato!

# Hete thee of ijs thee?
Hete thee.

# Thee of koffie?
Dan toch liever koffie.

# Mars of Snickers?
Snickers!

# Kan je goed zwemmen?
Ik kan mezelf redden in ’t water, maar om dat nu goed zwemmen te noemen.. nee.

# Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Dat kan ik. Knap he?

# Ben je een patient?
Nee?

# DJ of een band op je bruiloft?
Een band!

# Ooit een wedstrijd gewonnen?
Nee.. zielig he?

# Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee.

# Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Helemaal geen olijven :)

# Kan je haken of breien?
Nee, dat kan ik niet.

# De beste plek voor een openhaard?
Ergens bij het bankstel in de buurt, zodat ’t lekker warm is als je op de bank ploft.

# Wil je trouwen?
Ja, ik denk ’t wel.

# Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Hoelang dan? Tot de dood ons scheidt :)

# Wie was je middelbareschooltijd “crush”?

# Word je boos als iets niet gaat op jouw manier?
Nee hoor.

# Heb je kinderen?
Nee, ik heb geen kinderen.

# Wil je kinderen?
Ja, ik wil wel kinderen :)

# Wat is je favoriete kleur?
Ik heb niet echt een favoriete kleur..
Wit of zo! :)

# Hoe wil je begraven worden?
In een kist, onder de grond?

# Mis je nog iets?
Nee, ik vind ’t wel genoeg geweest!

Een gedachte over “100 VRAGEN DIE NIEMAND OOIT STELT

Plaats een reactie