#oppo (19)

11009995_787067251370936_6017679979633521804_n
“Iedere dag heb je opnieuw de keus. Ren je door of gooi je rigoureus je bestaan overhoop, weg de onzin, het gejaag en het gedoe. Heb je het lef dan is het nooit te laat om te beseffen dat het zo niet gaat. Reik niet naar de hemel, maar haal ‘m naar je toe.”

Jaaaaa, het was wat lang geleden maar het open podium was weer als vanouds gezellig!
Een open podium om te vieren dat twee docenten al 12,5 jaar werkzaam zijn aan de pabo. Het thema was Verbinden – Verbonden en eeeeeuh ja, ik als open podium veteraan voel me natuurlijk compleet verbonden met het open podium.
Omdat ik het eerste open podium met het thema Lef het lef nog niet had om mee te doen, zong ik vandaag het nummer Lef van Karin Bloemen zodat ik ook aan dat open podium stiekem aan mijn lijstje kan toevoegen.

Het was leuk!
Bedankt Marjo en Marjan voor dit kleine feestje. Gefeliciteerd met jullie jubileum en op naar nog veel meer mooie jaren aan de HZ.

Check ook nog even het blog van ’t open podium (http://www.openpodiumhz.wordpress.com). Daar verschijnen zo snel mogelijk (?) foto’s en beeldmateriaal.

Geef een reactie

