#oppo (18)

Laatst zat ik op mijn computer door wat foto’s te bladeren. Over het algemeen heb ik helemaal niks met foto’s. Op mijn computer zijn nauwelijks foto’s te vinden, in mijn huis zijn al helemaal geen foto’s te vinden en ook op mijn telefoon loopt ’t niet echt over van de foto’s. Nee, ik heb gewoon niks met een foto.

Maar bepaalde foto’s brengen een glimlach op mijn gezicht. Zo ook de foto’s die op mijn computer staan en gemaakt zijn tijdens een open podium op school.

1470124_546639688747028_1902125733_n  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DSCN0060  DSC_7143

Het open podium van de Pabo, georganiseerd door de leukste muziekdocente die je je maar kunt voorstellen. Ik stond daar op een geïmproviseerd podium mijn stinkende best te doen op het zingen van een nummer wat ik onwijs goed geoefend had tijdens mijn zanglessen en wat op dat podium faliekant de mist in ging (oké, ik houd van overdrijven) omdat ik toch elke keer weer best wel zenuwachtig was. Maar het maakte niet uit. Het was het open podium en applaus kreeg je toch wel. En een leuke tweet erachteraan maakte mijn dag compleet.
Het laatste open podium georganiseerd was 28 november vorig jaar! VORIG JAAR!
In die tussentijd ben ik veranderd van opleiding en vervolgens ben ik helemaal gestopt met studeren. En dus heb ik nooit een laatste afscheidsnummer kunnen zingen tijdens het open podium.

Als ik naar bovenstaande foto’s kijk, voel ik de zenuwen die ik voelde, dat ik altijd als één van de eerste aan de beurt was, omdat anders mijn nagels het niet overleefden, dat ik tijdens een nummer mijn tekst vergat, …
maar het was fun! Want het was het open podium.

537222_451305781615928_779072377_n
#oppo
Die hashtag moet nieuw leven ingeblazen worden!

2 gedachtes over “#oppo (18)

  1. Mnf zegt:

    in één week drie mensen die me wijzen op de power van het open podium. Dat er even een pauze is, is goed. Als het er weer komt, laat ik het je weten en nodig ik je uit een afscheidslied te komen zingen.

  2. Puuk zegt:

    Helemaal mee eens! Open podium was gezellig en lwuk, het zou HZ breed moeten worden. Bijvoorbeeld tijdens pauzes in de kantine. Al zal ik er dan helaas ook niet bij zijn.

Geef een reactie

