Verwaarlozing

Ver·waar·lo·zen (verwaarloosde, heeft verwaarloosd1. geen aandacht besteden aanveronachtzamente verwaarlozen verschillen zeer kleine, onbelangrijke .

Verwaarlozen. Dat is wat ik met mijn geliefde plek op ’t web aan het doen ben, ik ben mijn lieftallige blog aan het verwaarlozen.
Nul inspiratie. Er komt geen woord op papier, of in dit geval op mijn beeldscherm.

Vandaag heb ik helemaal geen woorden..
De nationale dag van rouw.
Om 16.00 luidden de klokken en heel Nederland was een kleine minuut stil ter nagedachtenis aan de slachtoffers van de vlucht MH17.
Ik vind het prachtig hoe de ceremonie is aangepakt. Eerbiedig, respectvol en het is mooi om te zien hoeveel mensen meeleven.

Opdat de slachtoffers van deze vlucht nooit vergeten worden.

 

10534132_661778253899837_3789923625724764886_n

Geef een reactie

