Certificaat en een belofte

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.04.19
“De wijze waarop jij je blogs hebt beschreven mogen we gerust spreken van proza. Je staat ergens achter, je bekent kleur!
Bedankt voor deze bevlogenheid. Stop hier niet mee. Laat ons nog langer genieten!”

JAAAAAAA :) :)
Vandaag was het dan eindelijk zo ver! Na lang wachten was er dan eindelijk dat ene momentje waarop Marjolein dit bovenstaande certificaat in mijn handen kon schuiven.
Uiteraard in de zon met een cappuccino en wat geklets!
Dat is altijd gezellig. Complimenten innen én ik heb Marjolein een belofte gedaan. En om die belofte écht na te komen, ga ik hem hier zwart op wit zetten:

IK GA ALLES WAT IK NOG HEB VAN DE PABO WEGGOOIEN, en met ALLES bedoel ik ALLES: logboeken, stageopdrachten, beoordelingen en wat nog meer.. (op papier en digitaal)

Misschien moet ik dit doel nog even SMART formuleren.. ach, weet je wat. Dat heb ik ook ooit geleerd binnen de pabo, dus dat SMARTdoel gooi ik nu alvast de deur uit!

Geef een reactie

