2013 in vogelvlucht

IMG_5544Isabel Bouman

De kerstdagen zitten er weer op en het jaar 2013 laten we ook bijna achter ons. Maar wat is er nu allemaal gebeurd dit jaar?
Ik begon opnieuw met zangles, ook begon ik aan een nieuwe opleiding, ik liet een tatoeage zetten, ik had een fotoshoot met vriendinnen, ik heb mezelf uitgeleefd tijdens de Kinderkunstweek en nog veel meer ..

Een terugblik!

Schermafbeelding 2013-12-26 om 22.09.09
En of ik opnieuw gestart ben met zangles.
Van Toonbeeld overgestapt naar de Zeeuwse Muziekschool en tot op de dag van vandaag bevalt dat véél beter! Ik heb les van de beste zangcoach in Zeeland en ik leer elke week.

Dat ik opnieuw begonnen ben met zangles is niet de grootste stap die ik gemaakt heb in 2013. In februari ben ik begonnen aan een nieuwe opleiding. Het leven als juf heb ik achter me gelaten en ben nu, zo’n 11 maanden later, een pedagoog in wording.

Schermafbeelding 2013-12-16 om 20.27.56
Ook mocht ik mezelf in 2013 voor het eerst ‘razende reporter’ noemen! Ik ging tijdens de Kinderkunstweek in maart flink op pad en heb op verschillende basisscholen een kijkje genomen. Als je daar meer over wilt weten, klik hier.
Wist je dat de Kinderkunstweek in 2013 ook haar eigen Facebookpagina kreeg en inmiddels +60 likes behaald heeft? Neem ook daar gerust eens een kijkje, want in maart 2014 staat er weer een nieuwe Kinderkunstweek voor jullie klaar inclusief jullie razende reporter!

Dit jaar heb ik natuurlijk ook weer een aantal musicals bezocht. Eén van de mooiste was toch wel Hij Gelooft In Mij. Dat komt mede doordat ik EIN-DE-LIJK Chantal Janzen op het toneel had staan, aangezien ik haar bij Petticoat en twee keer bij Wicked gemist had! En ik vind die vrouw echt fantastisch goed.
1470124_546639688747028_1902125733_n
Én in 2013 deed ik (natúúrlijk) weer mee aan het open podium van school. Als je tijd over hebt, zou ik zeker even het blog van het open podium bezoeken. Ook daar heb ik in 2013 mijn steentje aan bijgedragen.

Verder bezocht ik Sail de Ruyter. Niet omdat ik al die voorbijvarende schepen zo interessant vond, maar omdat Marjon van Iwaarden daar optrad en als fan moet je dan aanwezig zijn!

1239671_509794415764889_1200220965_n
Wat mijn blog betreft? Ik behaalde na anderhalfjaar bloggen de tienduizend views en ik had op 1 november 257 unieke (NOG NOOIT WAREN HET ER MEER DAN 100!) bezoekers op mijn blog! Dat kwam door deze twee berichten:
READY TO RUMBLE & Ali B, je bent een … stommerd! 

Wat 2014 me zal brengen is nog een raadsel.. ik weet maar twee dingen:
1. Ik blijf doorgaan met zingen/zangles én bloggen.
2. Ik krijg ergens in de derde week van januari een nichtje!
En voor nu vind ik dat een mooi vooruitzicht.

Fijne jaarwisseling, al komt daar nog een apart bericht voor online!

Geef een reactie

