Eénjarig bestaan

1-jaarLang zal ze leven, lang zal ze leven. Hiep hiep hoera!
Vandaag, precies één jaar geleden, ben ik begonnen met schrijven en is mijn blog geboren.
Mijn eerste bericht met als titel Cultuureducatie is leren van elkaars herinneringen bevatte niet meer dan een foto. Het, bijna dagelijks, schrijven over kunst en cultuur is toen begonnen en eigenlijk niet meer verdwenen.

Veel geschreven over excursies die gedaan zijn, zoals naar het Kinderboekenmuseum, het e-Lab, een dagje Rotterdam waarin we naar het Onderwijsmuseum gingen, een bezoek aan verschillende provinciale instellingen in Middelburg en vele geweldige ervaringen op stage.
We hadden natuurlijk ook nog de primeur van de internationale week op de pabo. Mijn vele blogs over de Kinderkunstweek kun je vinden onder de gelijknamige tag.
En weet je nog hoe mijn fantastisch, geweldige beoordeling eruit zag?

Een jaar later schrijf ik nog steeds met even veel liefde en passie elk bericht dat online komt.
Proost! Op nog een jaar http://www.sharondieleman.wordpress.com!

Geef een reactie

